Mii de apeluri la 021/9970 în Sectorul 6

Primăria Sectorului 6, prin Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, a pus la dispoziția cetățenilor cu vârsta de peste 65 de ani numărul de telefon 021.9970.

“Toate măsurile pe care le-am luat în ultimele luni pornesc de la 2 principii de bază într-o criză epidemiologică: prevenția și accesul rapid! Pentru seniorii noștri asigurăm tot ceea ce au nevoie la domiciliu: alimente, medicamente și consiliere, astfel încât să nu întreprindă interacțiuni și deplasări care nu sunt de strictă necesitate, dar și pentru a le oferi protecția și confortul necesare”, a declarat primarul Sectorului 6, Gabriel Mutu.

Astfel, din data de 23 martie 2020 și până în prezent, s-au primit 1.763 de apeluri la numărul de telefon 021.9970, număr destinat exclusiv persoanelor din comunitate care sunt trecute de vârsta de 65 de ani şi care sunt lipsite de sprijin din partea familiei sau a prietenilor.

Totodată, un număr de 10.148 de seniori din sector au fost contactați telefonic pentru a fi întrebați dacă au nevoie de ajutor în traversarea acestei perioade dificile.

De la debutul acestei pandemii și până în prezent, peste 400 de persoane vârstnice au fost sprijinite de asistenții sociali în procurarea alimentelor și a medicamentelor necesare.

Câte trei porții de mâncare caldă primesc zilnic și 142 de persoane vârstnice, cu o situație materială precară, prin Proiectul Solidar Social,inițiat de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6 și Asociația Adi Hădean, acțiune susținută din donații ale companiilor și persoanelor fizice.

Prin programul de îngrijiri la domiciliu, un număr de 16 persoane vârstnice primesc ajutor pentru igiena corporală, activități de menaj, consiliere socială, ajutor pentru prepararea hranei sau livrarea acesteia, precum și alte activități de suport, în funcție de cerințe.

Persoanele vârstnice, cu domiciliul în Sectorul 6, pot suna în continuare la numărul de telefon 021.9970, de luni până duminică, în intervalul orar 08.00 – 20.00, pentru a solicita sprijin în procurarea alimentelor și a medicamentelor de strictă necesitate.

În general, oamenii solicită informații privind procedura prin care pot primi ajutor la procurarea alimentelor de bază și a medicamentelor, însă sunt și persoane care căută doar suport psihologic și o motivație pentru a merge mai departe. Operatorii call-center sunt pregătiți să facă față tuturor situațiilor, comportamentul populației este perfect de înțeles în acestă perioadă extrem de dificilă pe care o traversăm cu toții.

Opțiuni pagină

Citește pagina

Rețele sociale

 

Ce trebuie să știți despre NOUL CORONAVIRUS (Covid-19)

 

Centrul de Sănătate Multifuncțional ”Sfântul Nectarie”

 

Magazinul caritabil SocialXChange

Campanii active

021.9970: Instrument de informare și consultanță pentru cetățenii Sectorului 6

0800 800 660 - Telefonul Copilului in sectorul 6 / 0731624849 - TELEFONUL DE URGENŢĂ ÎN SECTORUL 6

Campania Spune “NU” cerşetoriei!


Telefonul Vârstnicului

© 2020 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

 

 

Realizare site web HASS Web Design