021.9970 - linie telefonică dedicată facilitării obținerii serviciilor sociale din sectorul 6

Sună direct

Cetățenii Sectorului 6 pot apela zilnic în intervalul 08:00 – 20:00 numărul de telefon 021.9970, linie telefonică dedicată facilitării obținerii serviciilor sociale din sectorul 6.

Linia pusă la dispoziție de Direcția Generașă de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 încă din luna aprilie 2020 s-a dovedit un instrument util tuturor cetățenilor care au nevoie de consiliere socială sau obținerea informațiilor despre serviciile sociale.

Prin intermediul liniei telefonice se pot obține informații despre:

  • servicii și consiliere persoane vârstnice aflate în dificultate;
  • obținere ajutoare sociale;
  • încadrare în grad de handicap;
  • alocația de stat;
  • indemnizația pentru creșterea copilului;
  • stimulentul de inserție;
  • prevenirea separării copilului de familie;
  • sprijin pentru familiile cu mulți copii;
  • sprijin pentru copiii care nu frecventează grădinițele, școala, sau se află în risc de abandon școlar;
  • adopții;
  • asistență maternală;
  • servicii recuperare medicală copii și adulți;
  • servicii medicale oferite de Centrul de Sănătate "Sf. Nectarie", singura clinică medicală de stat din Sectorul 6.

Până în prezent, au fost peste 35.000 de apeluri la 021.9970, prin care s-au  solicitat informații sau ajutor în depășirea dificultăților specifice stării de pandemie, informații legate de centrele de vaccinare și serviciile sociale oferite de DGASPC sector 6. În ultimul an, cele mai multe apeluri au cuprins întrebări despre vaccinare și centrele de vaccinare, înscrierea la creșe, indemnizația pentru creșterea copilului și stimulentul de inserție pentru mămici, urmate de solicitări privind facilitățile persoanelor cu dizabilități și asistență pentru persoanele vârstnice din comunitate.

În continuare cetățenii pot apela 021.9970 atunci când doresc informații legate de serviciile sociale, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 promovând folosirea instrumentelor de comunicare la distanță.
Pe lângă Call-Center disponibil zilnic, între 08:00 – 20:00, cetățenii se pot informa și pot primi consultanță folosind site-ul www.asistentasociala6.ro, emailurile și telefoanele directe către fiecare departament, precum și rețelele de socializare, acolo unde sunt postate periodic informații privind activitatea instituției.

De asemenea, pentru situații de urgență, DGASPC Sector 6 pune la dispoziție:

  • Telefonul de urgență – 0731.624.849 – program NON-STOP (destinat semnalării cazurilor persoanelor fără adăpost, persoanele aflate în situații de risc iminent pe raza sectorului 6)
  • Numărul unic pentru copii – 119 – program NON-STOP (destinat raportării și prevenirii cazurilor de abuz, exploatare, neglijare și orice alte forme de violență asupra copilului)

Campanii active

Servicii medicale gratuite pentru Bucureșteni, prin proiectul SAFE

Află mai multe despre SAFE

021.9970: Instrument de informare și consultanță pentru cetățenii Sectorului 6

 119 - numărul unic pentru copii

 0731624849 - TELEFONUL DE URGENŢĂ ÎN SECTORUL 6

Campania Spune “NU” cerşetoriei!

© 2024 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO escim DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001 DGASPC Sector 6 este certificată ISO 37001

 

 

 

Website realizat în cadrul proiectului “Primărie fără hârtie II – Digitalizarea DGASPC Sector 6 prin soluție informatică inovativă ca măsură de simplificare administrativă și de optimizare a furnizării serviciilor de asistență socială pentru cetățeni” Cod SMIS 153535 în cadrul Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Site realizat în cadrul proiectului POCA