Cetățenii Sectorului 6 pot apela zilnic în intervalul 08:00 – 20:00 numărul de telefon 021.9970, linie telefonică dedicată facilitării obținerii serviciilor sociale din sectorul 6.
Linia pusă la dispoziție de Direcția Generașă de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 încă din luna aprilie 2020 s-a dovedit un instrument util tuturor cetățenilor care au nevoie de consiliere socială sau obținerea informațiilor despre serviciile sociale.
Prin intermediul liniei telefonice se pot obține informații despre:
Până în prezent, au fost peste 35.000 de apeluri la 021.9970, prin care s-au solicitat informații sau ajutor în depășirea dificultăților specifice stării de pandemie, informații legate de centrele de vaccinare și serviciile sociale oferite de DGASPC sector 6. În ultimul an, cele mai multe apeluri au cuprins întrebări despre vaccinare și centrele de vaccinare, înscrierea la creșe, indemnizația pentru creșterea copilului și stimulentul de inserție pentru mămici, urmate de solicitări privind facilitățile persoanelor cu dizabilități și asistență pentru persoanele vârstnice din comunitate.
În continuare cetățenii pot apela 021.9970 atunci când doresc informații legate de serviciile sociale, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 promovând folosirea instrumentelor de comunicare la distanță. Pe lângă Call-Center disponibil zilnic, între 08:00 – 20:00, cetățenii se pot informa și pot primi consultanță folosind site-ul www.asistentasociala6.ro, emailurile și telefoanele directe către fiecare departament, precum și rețelele de socializare, acolo unde sunt postate periodic informații privind activitatea instituției.
De asemenea, pentru situații de urgență, DGASPC Sector 6 pune la dispoziție:
Rețele sociale