Ghid de bune practici pentru gestionarea situațiilor de criză în pandemie

Un număr de trei programe ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 se regăsesc în cel mai recent material elaborat și publicat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici cu scopul promovării unor inițiative de succes în domeniul administrației publice.

Sub titlul ”Ghid de bune practici pentru gestionarea situațiilor de criză în pandemie”, materialul îi aduce în prim plan pe ”acei oameni care, în situația actuală, s-au adaptat rapid, au putut inova și au demonstrat că au un rol esențial acolo unde muncesc”, după cum se arată în preambulul acestui ghid.

Așa cum era și firesc, inițiativele selecționate în luna iulie a acestui an și prezentate atât publicului larg, cât și profesioniștilor din domeniu, sunt cele care au avut un impact social major la nivelul comunităților în lupta cu pandemia CoVid-19 și efectele acesteia.

Cele trei programe sociale de la nivelul Sectorului 6 considerate modele de bună practică, ce pot fi preluate și implementate în cadrul altor comunități, sunt: Proiectul Solidar Social (în parteneriat cu Asociația Adi Hădean), prin care personalul medical din București și oamenii defavorizați din Sectorul 6 primesc zilnic o masă caldă, Linia telefonică de urgență 021.9970, pusă la dispoziția comunității în această perioadă și, nu în ultimul rând, continuarea acordării de servicii terapeutice prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță în cadrul Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilități Orșova.

Ghidul poate fi accesat la adresa www.anfp.gov.ro/continut/Studii_si_prezentari_2020, cu mențiunea că în afara unor modele de bună practică din țara noastră, mai sunt prezentate inițiative de succes din țări precum Luxemburg, Letonia sau Portugalia.

Rețele sociale

 

 

Centrul de Sănătate Multifuncțional ”Sfântul Nectarie”

 

Magazinul caritabil SocialXChange

Campanii active

 Încep înscrierile la cursurile gratuite de dezvoltare personală în Sectorul 6

 Proiectul

021.9970: Instrument de informare și consultanță pentru cetățenii Sectorului 6

Telefonul Vârstnicului – o linie telefonică gratuită și confidențială

0800 800 660 - Telefonul Copilului in sectorul 6 / 0731624849 - TELEFONUL DE URGENŢĂ ÎN SECTORUL 6

Campania Spune “NU” cerşetoriei!

© 2024 - Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Bucureşti

 

DGASPC Sector 6 este certificată ISO 9001