În perioada stării de urgență, peste 1100 de solicitări au fost transmise ONLINE și procesate de Serviciul Alocații din cadrul DGASPC Sector 6.
Pentru că și-au dovedit deja eficiența, instrumentele de comunicare la distanță rămân cea mai sigură modalitate de comunicare în această perioadă de stare de alertă maximă, când luăm toate măsurile pentru a ne proteja sănătatea.
Reamintim cetățenilor sectorului 6 procedurile pentru fiecare domeniu în parte, în funcție de tipul de serviciu social solicitat:
Accesați site-ul instituției: www.asistentasociala6.ro - domeniul de activitate: ALOCAȚII ȘI INDEMNIZAȚII. Acolo veți găsi toate formularele necesare, după cum urmează:
Formulare necesare - indemnizație:
Formulare suprapunere - indemnizație:
Formulare modificări intervenite
Alte acte necesare:
Documentele se salvează, se completează, se scanează și se transmit direct către adresa de email: alocatii@dgaspc6.com, împreună cu un număr de contact. Specialiștii din cadrul departamentului vă vor contacta pentru detalii și consultanță telefonică.
Pentru orice informație sau îndrumare, puteți apela numărul 0372303295 – Serviciul Alocații.
Program: luni-joi 08:00 – 16:30; vineri 08:00 – 14:00.
Rețele sociale