Centrul de Sanatate Multifuncțional ,,Sf. Nectarie’’ cu sediul în Bulevardul Uverturii nr. 81 Sector 6, organizează concurs pentru ocuparea a 16 posturi contractuale de conducere/execuție, vacante, perioada nedeterminată, în data de 14.07.2017 ora 1000 proba scrisă/practică şi interviul pe 20.07.2017 ora1000.
Dosarul de înscriere la concurs se depune în perioada 16.06.2017- 29.06.2017 ora 16,00 la sediul din Bd. Uverturii nr.81 - Bucureşti Sector 6 București şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documente prevazute la art.6, sectiunea 2, conform H.G.nr.286/2011 *actualizată .
Concursul se va desfăşura astfel:
Proba scrisă/ practică / interviul se va desfăşura în Bd. Uverturii nr.81 - Bucureşti Sector 6.
Rezultatele probelor şi a contestaţiilor depuse se afișează la sediul din Bd. Uverurii nr.81. Bucuresti sector 6.
Afişarea selecţiei dosarelor de concurs: 04.07.2017; Rezultatele contestatiilor pentru selecţia de dosare: 06.07.2017;
Proba scrisă: 14.07.2017, ora 1000
Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă: 17.07.2017
Interviul: 20.07.2017, ora 1000
Afisarea rezultatelor la interviu: 21.07.2017
* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe. * Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor. * Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul Bd. Uverurii nr.81. Bucuresti sector 6 București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
Nr.
Compartiment
Functie
Atribuţii
Condiţii specifice pentru ocuparea posturilor
1.
Serviciu Financiar, Buget, Achizitii
1 post șef serviciu financiar, buget, achizitii
Fişa postului
- Coordoneaza direct serviciul financiar, buget, achizitii; - verifica si aproba activitatea de fundamentare si intocmire a proiectelor de bugete. - elaboreaza politicile financiare si strategiile privind costurile si administrarea bugetelor - dezvolta si revizuieste sistemele de raportare financiara pentru a raspunde nevoilor centrului; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre directorul centrului - mentine controlul si evidenta debitorilor si creditorilor; - asigura, urmareste si verifica efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - supervizeaza inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - mentine relatia cu autoritatile de control si taxe; - mentine relatia cu institutiile publice ( minister, primarie, Dgaspc) - elaborareaza procedurile administrativ-financiare.
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic; -Vechimea – minim de 2 ani în specialitate.
2
2 posturi de inspector de specialitate (economist)
- inregistreaza, gestioneaza si verifica documéntele financiar contabile. - asigura plata salariilor - intocmeste contul de executie bugetara - intocmeste necesarul de finantare - mentine controlul si evidenta platilor si incasarilor;
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic; - Experienta în contabilitate bugetară; - Vechimea – minim de 2 ani în specialitate
3
Serviciul Administrativ
post Sef. Serviciu Administrativ
- Administreaza si intretine functionarea programelor medicale de IT, - Monitorizeaza buna functionare a tehnicii de calcul prin administrarea, gestionarea si asigurarea asistentei tehnice a acesteia, - Asigura intretinerea curenta a cladirii/lor in care isi desfasoara activitatea central, - Asigura evidența patrimoniului, - Intocmeste si tine evidenta comenzilor pe furnizori. - Emite situatii statistice la nivel de compartiment.
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe sociale; - Vechimea – minim de 2 ani în specialitate.
4
post referent
-Verifica facturile din anexele contractelor incheiate cu institutia, -Participa la inventarul si casarea obiectelor de inventar si mijloacelor fixe din cadrul institutiei, -Intocmeste situatii specifice domeniului de activitate.
- Studii liceeale cu diploma de bacalaureat; - Vechimea – 1 an.
5
2 posturi muncitor calificat
-Efectuarea şi mentine functionarea instalatiilor sanitare - curatarea spatiilor de acces din centru(curte)
- Studii generale; - Vechimea – 1 an.
6
Birou Juridic –Resurse Umane
1 post sef - Birou Juridic Resurse Umane
- acorda viză de legalitate; - acorda asistenta juridica de specialitate; - Gestioneaza resurselor umane din cadrul centru. -administreza operaţiunile legale de încadrare si promovarea în muncă a tuturor angajaţilor, - Emite situatii statistice la nivel de compartiment.
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic; - Vechimea – 2 ani.
7.
1 post-Consilier juridic
- acorda asistenta juridica de specialitate; - asigura reprezentarea institutiei in fata instantelor; - intocmeste si redacteaza acte adminstrative(dispozitii, procese verbale) - intocmeste si aduce la cunostinta salariatilor ROI
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic. - Vechimea – 2 ani.
8
1 post-Inspector de specialitate RU
- Intocmeste contracte de munca - Stabileste incadrarea personalului din centru - Elibereaza adeverinte la solicitarea angajatilor - Intocmeste fise de evaluare - Intocmeste fise de post - Verifica foi colective de presenta
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe sociale. -Vechimea – 2 ani în Contabilitate și Resurse Umane
9
1 post-Referent RU
- Elibereaza adeverinte la solicitarea angajatilor - Gestioneaza aplicatia REVISAL - Intocmeste foi colective de prezenta
- Studii liceeale cu diploma de bacalaureat - Vechimea – 1 an
10
Birou Asistenta Sociala
1 post-Asistent social
- Instrumentarea dosarelor sociale ale beneficiarilor de servicii sociale - Informare si consiliere social acu privirea la obtinerea beneficiilor de asistenta sociala - Efectuarea anchetelor sociale si intocmirea planului de interventii
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă , în domeniul asistenței sociale. Vechimea – 1 an
11
Compartiment medical
2 posturi-Asistent medical
- Recoltari analize - Intocmeste pentru evidente paciente pe specialitati medicale - asigura servicii medicale - Controleaza modul de respectare a normelor de igiena si dezinfectie.
- Studii superioare / postliceeale; - Vechimea – 1 an
12
Registratura
2 posturi- Registrator Medical
- Intocmeste si inregistreaza fisele medicale ale pacientilor examinati, - Tine evidente scriptica a fiselor si documentelor medicale in regístrele de evidente, - Ofera informatii corecte pacientilor despre modalitatea de recoltare, eliberarea rezultatului, programarea pacientilor pentru efectuarea diferitelor investigatii, - Preia și distribuie corespondenta
-Studii medii/ postliceeale; -Vechimea – 1 an
Rețele sociale