Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6 cu sediul în str. Cernișoara nr. 38-40, sector 6, București, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante
Concursul se va desfăşura la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6 din Str. Floare Rosie nr. 7A, Bucureşti.
Perioada de depunere a dosarelor de înscriere: 11.05.2017 – 24.05.2017 – la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6 din str. Cernișoara nr. 38-40, sector 6, București.
Selecție dosare: 26.05.2017
Afișare rezultat selecție dosare: 29.05.2017
Proba scrisă/ practică – 15.06.2017, ora 10.00 şi interviul - 21.06.2017, ora 10.00.
* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe. * Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor. * Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul D.G.A.S.P.C. Sector 6 din str. Cernișoara nr. 38-40, sector 6, București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
(1) Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6 din str. Cernişoara nr. 38-40, sector 6, Bucureşti, începând cu data de 11.05.2017 până pe 24.05.2017 ora 16.00 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente îndosariate în dosare cu şină:
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
(3) În cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
(4) Actele prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Nr.
Compartiment
Functie
Atribuţii
Condiţii specifice pentru ocuparea posturilor
1.
Secretariat Comisie Persoane Adulte cu Handicap
1 post de inspector de specialitate
Fişa postului
- Informarea și consilierea persoanelor cu handicap - Asigurarea lucrărilor de secretariat pentru Comisia de Evaluare Persoane Adulte cu Handicap.
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul psihologiei; - Vechime în specialitate - minim 6 luni
2.
Cantina Socială Crângași
1 post de referent
- Desfășoară activități de asistență socială pentru buna desfășurare a activității cantinei sociale.
- Studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; - Vechime în muncă– minim 3 ani.
3.
Serviciul Evaluare Complexă Persoane Adulte cu Handicap
1 post de inspector de specialitate (atribuții de asistent social)
- Evaluarea mediului social al persoanei care solicită încadrarea în grad de handicap şi/sau orientare profesională şi/sau măsură de protecţie;
-Studii superioare, absolvite cu diplomă de licență în domeniul asistenței sociale - Aviz de liberă practică; - Vechime în specialitate - minim 3 ani;
Serviciul Strategii Proiecte
- Iniţiază consultări şi dezbateri publice în vederea realizării de strategii şi programe de asisteţă socială locală; - Organizează consultări publice în faza de identificare a nevoilor de proiecte, în etapa premergătoare definirii scopului şi obiectivelor proiectului; - Desfăşoară, în colaborare cu celelalte compartimente ale instituţiei, activităţi legate de implementarea programelor, a proiectelor în vederea aplicării politicii de asistenţă sociala, protecţie a copilului, persoanelor vârstnice şi cu handicap; - Identifică nevoile de colaborare în proiecte în conformitate cu cerinţele percepute în comunitatea locală a Sectorului 6; - Inţiază acorduri de parteneriat la nivel local, naţional şi internaţional pentru derularea de proiecte în parteneriat cu instituţii publice, mediul de afaceri, ONG-uri, IMM-uri, parteneri sociali etc.; - Identifică parteneri din Uniunea Europeană şi dezvoltă proiecte în parteneriat; - Elaborează împreună cu specialiști din alte departamente cereri de finanțare.
-Studii superioare, absolvite cu diplomă de licență în domeniul asistenței sociale, filologie, sociologie, economie;
- Curs de accesare fonduri structurale și de coeziune europene;
- Curs managementul proiectelor;
- Vechime de 5 ani în managementul de proiectelor structurale pe fonduri europene nerambursabile, probată prin documente (contracte, dispoziții, etc) pentru poziția de:
Birou Relații ONG
- Identifică organizațiile neguvernamentale și persoanele juridice care desfășoară activități în domeniul asistenței sociale; - Întocmește rapoartele de specialitate privind propuneri de subcontractare sau subvenționare a unor servicii sociale și le supune aprobării Consiliului Local al Sectorului 6; - Oferă consultanță și îndrumă organismele private care activează pe raza sectorului 6, în vederea dezvoltării și implementării de proiecte conform legislației în vigoare cu privire la parteneriatul public-privat și contractarea de servicii sociale; - Atrage resurse financiare (donații, sponsorizări, stângere de fonduri), resurse materiale, umane prin demararea de proiecte comune cu ONG-urile interesate, se implică în acțiuni menite să promoveze responsabilitatea socială; - Întocmește și actualizează evidența ONG-urilor acreditate să desfășoare activități în domeniul asistenței sociale și a furnizorilor de servicii autorizați
-Studii superioare, absolvite cu diplomă de licență în domeniul asistenței sociale, filologie, sociologie, economie; - Vechime de 5 ani în managementul de proiectelor structurale pe fonduri europene nerambursabile, probată prin documente (contracte, dispoziții, etc) pentru poziția de:
Servicii Implicare Comunitară
- Întocmește și transmite, după caz, documente (notele de intrare – recepție magazin, fișe de magazie, bonuri de consum, centralizatoare, adrese, referate, procese-verbale, contracte de donație, contracte de sponsorizare, rapoarte de activitate lunare/anuale) serviciilor din cadrul DGASPC sector 6; - Urmărește o bună prezentare în cadrul spațiului de depozitare a produselor donate; - Verifică termenul de valabilitate al produselor.
- Studii superioare de lunga durată, absolvite cu diplomă de licenţă – științe economice; - Vechime în muncă- minim 3 ani.
4.
- Urmărește o bună prezentare în cadrul spațiului de depozitare a produselor donate; - Verifică termenul de valabilitate al produselor; - Etichetează produsele, oferind punctajul corespunzător acestora; - Gestionează produsele existente în cadrul magazinului.
- Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; - Vechime în muncă - minim 3 ani.
5.
SocialXChange Crângași
- Studii superioare de lunga durată, absolvite cu diplomă de licenţă – științe economice; - Vechime în muncă - minim 3 ani.
Relații suplimentare se pot obtine la tel. 021/745.72.37, int.133.
Rețele sociale