Cautare
Cauta
Toggle navigation
Noutăți
Despre noi
DGASPC Sector 6
Informații generale
Conducere
Organizare
Legislaţie
Carieră
Programe și strategii
Rapoarte și studii
Parteneri
Informații de interes public
Transparență instituțională
Declarații de avere
Structura instituției
Direcția Generală
Direcția Economică
Direcția Protecția Copilului
Direcția Protecție Socială
Direcţia Strategii Comunicare
Urgență
Telefonul de urgenta în Sectorul 6
119 - numărul unic pentru copii
Adăpost de noapte
Utile
Consultanță pentru cetățenii Sectorului 6
Revista "Asistență Socială 6"
Primăria Sectorului 6
SocialXChange
CSM
”Sfântul Nectarie”
ANPDC
ANPD
ANPIS
Domenii de activitate
Copii
Birou adopţii şi postadopţii
Asistență maternală
Abuz/neglijare/exploatare
Centrul Barnahus
Prevenirea separării copilului de familie
Tichete sociale pentru sprijin educațional
Ajutor financiar servicii bone
Copilul cu handicap
Recuperare pentru copilul cu dizabilități
Creșe
Centre de zi
Centre rezidențiale
Centrul de Recreere şi Dezvoltare Personală „Conacul Golescu Grant”
Persoane cu handicap
Certificatul de handicap - adulți
Certificatul de handicap - copii
Prestații și facilități
Handicap permanent
Asistentul Personal Profesionist
Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi
Recuperare pentru copilul cu dizabilități
Centrul de Abilitare și Reabilitare pentru Persoanele Adulte cu Dizabilități "Uverturii"
Persoane vârstnice
Asistență persoane vârstnice
CLUBUL SENIORILOR Sector 6
Centrul pentru persoane vârstnice “Sfântul Mucenic Fanurie”
Centrul pentru persoane vârstnice ”Floare Roșie”
Îngrijiri la domiciliu pentru persoane vârstnice
Prevenire marginalizare socială
Alocații și indemnizații
Ajutor social
Ajutor de urgență
Ajutor de înmormântare
Alocaţie pentru susţinerea familiei
Ajutorul de încălzire
Ghidul cardurilor de energie
Ajutor pentru plata chiriei
Ajutor pentru plata datoriilor la întrețiere
Ajutare materiale
Asistență persoane fără adăpost
Cantine sociale
Adăpost de noapte
Magazinul caritabil SocialXChange
Proiecte/achiziţii
Proiecte derulate de DGASPC
Achiziţii publice
Legislație
Legislație generală
Legislație protecția copilului
Legislație protecție socială
Hotărâri ale consiliului local
Accesibilitate
Petiții
GDPR
Contact
POAD
2016
COVID-19
sunteți aici:
protectiacopilului6.ro
DGASPC Sector 6
Direcția Generală
Biroul Control Intern și Managementul Calității Serviciilor Sociale, Monitorizare și Analiză
Biroul Control Intern și Managementul Calității Serviciilor Sociale, Monitorizare și Analiză îndeplinește următoarele atribuții:
planifică şi coordonează activitatea de elaborare/revizuire a documentaţiei conform Standardelor de Control Intern Managerial (proceduri cerute de standard, instrumente de lucru standardizate), în conformitate cu cerințele Ordinului 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
adaptează şi transmite informaţia în vederea elaborării procedurilor operaţionale, conform standardelor minime obligatorii, respectiv standardelor generale de calitate;
verifică conformitatea procedurilor operaționale și de sistem elaborate în cadrul Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6, în ceea ce privește formatul standard de prezentare;
monitorizează sistematic funcționalitatea în ansamblu a sistemului de control intern;
se asigură că politica în domeniul calităţii este comunicată şi înţeleasă în cadrul instituției;
se asigură de existența obiectivelor calităţii la nivelul instituției;
efectuează instruiri în domeniul calităţii;
reprezintă instituția în relaţiile cu părţi externe în probleme referitoare la sistemul de control al calității;
efectuează demersurile necesare în vederea implementării sistemului de management al calității la nivelul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului sector 6, în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015/ISO 9001:2015;
asigură respectarea cerinţelor organismului de certificare;
evaluează, revizuieşte şi propune recomandări pentru îmbunătăţirea practicilor curente, conform standardelor de calitate;
elaborează proiectul planului anual de control;
elaborează proiectul programului anual de audit în domeniul calității;
realizează periodic evaluarea şi monitorizarea modului în care sunt respectate standardele de calitate de către serviciile sociale, aflate în subordinea DGASPC sector 6;
desfășoară acţiuni de consiliere şi informare cu privire la necesitatea respectării prevederilor legale.
acordă asistență, sprijin și coordonează procedura de acreditare a serviciilor sociale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului sector 6.
Legislația aplicabilă:
Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
Standard SR EN ISO 9001:2015/ISO 9001:2015;
Legea nr. 197 /2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
HG 118/2014 privind aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
Hot. nr. 867 / 2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
Legea 292/2011 –Legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
Legea 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată;
acte normative specifice domeniului asistenței sociale, care reglementează activitatea fiecărui serviciu/birou controlat.
Rețele sociale
Campanii active
Mărește text
Micșorează text
Contrast
Evidențiază link-uri
Citește text
Pauză citire
Info accesibilitate